Page 1 of 1

Кіраўніцтва па кіраванні рызыкамі ў новым законе аб таргах

Posted: Wed Dec 18, 2024 10:10 am
by mostakimvip04
У дынамічным сусвеце дзяржаўных закупак ёсць шлях з найважнейшымі праблемамі, дзе кожны выбар можа стаць вырашальным для поспеху.

Але перш чым паглыбляцца ў глыбіні кіравання рызыкамі, важна зразумець, якія на самой справе рызыкі, згаданыя ў новым Законе аб тэндэрах . Такім чынам, рыхтуйце ветразі, адкарэктуйце маршрут і адпраўляйцеся з намі.

У выглядзе цені, якая лунае над кожным рашэннем, рызыкі паказваюць на магчымыя падзеі, якія могуць негатыўна паўплываць на мэты дзяржаўнага кіравання.

Ад затрымак дастаўкі да праблем з якасцю і празмерных выдаткаў, яны могуць быць побач, гатовы кінуць выклік планам.

Такім чынам, зразумела, што кіраванне рызыкамі - гэта не проста крок, гэта стратэгія, якая фарміруе вынік, фундаментальны элемент складанай галаваломкі таргоў.

І ці ведаеце вы, чаму кіраванне рызыкамі становіцца такім важным у працэсах дзяржаўных закупак?

Успрымайце заяўку як захапляльную прыгоду да жаданага скарбу: ідэальнага найму.

Кіраванне рызыкамі служыць вашым надзейным компасам, які вядзе вас праз нягоды, абараняе ад небяспекі і бяспечна вядзе вас да канчатковай мэты.

Перш за ўсё, гэта неабходны прынцып для таго, каб працэсы таргоў і заключэння кантрактаў на тавары і паслугі праводзіліся эфектыўна, празрыста і з як мага меншай колькасцю ўразлівасцяў.

У сувязі з гэтым новы Закон аб таргах спрыяе больш арганізаванаму і сістэмнаму падыходу да выяўлення, ацэнкі, кіравання і маніторынгу патэнцыйных рызык, якія могуць паўплываць на дзейнасць і мэты кіравання.

Такое кіраванне мае важнае значэнне для забеспячэння таго, каб дзяржаўныя Спіс нумароў мабільных тэлефонаў кантракты, акрамя эфектыўнасці, былі эфектыўнымі і адпавядалі грамадскім інтарэсам.

Image

Цяпер, калі мы разумеем важнасць кіравання рызыкамі, давайце вылучым некаторыя практычныя парады, якія дапамогуць справіцца з праблемамі, якія апісвае Новы закон аб тэндэрах.

Адкрыйце для сябе партал дзяржаўных закупак!


Аналіз рызык стаўкі
Улічваючы кантэкст, які мы бачылі вышэй, мы маглі бачыць, што NLLC вызначае пастаянны і актыўны падыход да аналізу рызыкі, ад этапу планавання кантрактаў да выканання кантракта.

Як сказана ў артыкуле 18 , п Акрамя таго, у ім таксама падкрэсліваецца важнасць захавання празрыстасцю дзяржаўных органаў і дакументальнай адказнасці за выяўленыя рызыкі, уключаючы магчымасць публічнага аналізу. Дзякуючы ўключэнню ацэнкі рызык на кожным этапе працэсу заключэння кантрактаў, дзяржаўная адміністрацыя будзе лепш падрыхтавана для барацьбы з перашкодамі, якія ўзнікаюць. Аналіз рызык з'яўляецца абавязковым у некаторых сітуацыях, такіх як: - Буйныя або вялікія кантракты; - падрадныя работы і інжынірынгавыя паслугі; - Наём інфармацыйных і камунікацыйных тэхналогій, сярод іншага. Іншымі словамі, аналіз павінен пачынацца адначасова з папярэднім тэхнічным даследаваннем (ETP) і перад падрыхтоўкай тэхнічнага задання або базавага праекта. Гэта звязана з тым, што ETP накіраваны на выяўленне патрэбаў адміністрацыі, ацэнку магчымых рашэнняў, іх выканальнасці і наступстваў, уключаючы аналіз рызык, характэрных для працэсу заключэння кантрактаў. Гэты гнуткі падыход таксама дапамагае выявіць магчымыя рызыкі, звязаныя з тэхнічнымі характарыстыкамі, якасцю прадукцыі і фінансавай устойлівасцю патэнцыйных пастаўшчыкоў. У гэтым сэнсе мы рэкамендуем важнасць сачыць за актуальным заканадаўствам, якое рэгулюе працэс дзяржаўных закупак. Гэта ўключае не толькі новы закон аб таргах, але і іншыя прыдатныя правілы і нормы. Давайце разгледзім сітуацыю: для будаўніцтва моста будзе нанятая кампанія, і мы можам прымяніць яшчэ восем практычных саветаў для кіравання рызыкамі гэтай працы, гаворыцца ў матэрыяле, прадстаўленым юрыдычным кансультантам па публічным праве Таняй Грыгор'ефф у выданні Conexão Portal


- прасоўваецца праз партал.

Вызначэнне рызык і іх наступстваў - ідэальна падыходзіць для вызначэння рызык у абсталяванні, актывах, чалавечых рэсурсах або арганізацыі, а таксама наступстваў, якія яны могуць выклікаць. Складзіце выразныя і падрабязныя кантракты, праводзячы аналіз тэхніка-эканамічных абгрунтаванняў праекта і ўважліва сочыце за ходам работ, каб своечасова выявіць магчымыя затрымкі.

Якасная ацэнка -Ацаніце магчымы ўплыў на кошт работ, затрымкі і іншыя наступствы па жаданні. Правядзіце пільны адбор пастаўшчыкоў з правераным вопытам работы ў галіне якасці, а таксама інвестыцыі ў навучанне і нагляд за камандай, каб забяспечыць належнае выкананне працы.

Ацэнка ўздзеяння - Сур'ёзнасць - Ацаніце сур'ёзнасць чаканага ўздзеяння рызык і ўмейце прадказаць найгоршы магчымы сцэнар. Вазьміце будаўнічую страхоўку для пакрыцця любых пашкоджанняў або затрымак, а таксама пункты дагавора, якія вызначаюць выразную адказнасць у выпадку ўзнікнення праблем.

Ацэнка верагоднасці падзей - Ацаніце верагоднасць узнікнення прадказаных прычын/падзей. Прызнайце, што некаторыя рызыкі могуць быць непазбежнымі, і неабходна падрыхтаваць планы на выпадак надзвычайных сітуацый, каб справіцца з іх наступствамі найлепшым чынам.

Ідэнтыфікацыя прадукту: Уздзеянне х Верагоднасць - на аснове дыяграмы разліку рызыкі (кожны орган можа мець іншую мадэль, калі яна адпавядае Новаму закону), прымяніце найгоршы сцэнарый, прадказаны для ўздзеяння х верагоднасць узнікнення падзей.

Вызначэнне прыярытэтаў - на аснове вынікаў, атрыманых у дыяграме разліку рызыкі, выкарыстоўвайце колеры, каб кожны вынік лепш візуалізаваць і інтэрпрэтаваць.

Вызначэнне лініі адсячэння для вынікаў - усталюйце лінію адсячэння для атрыманых вынікаў. Ніжэй усталяванай лініі адсячэння рызыкі будуць лічыцца прымальнымі.

Вызначэнне прыярытэтаў для зніжэння рызыкі - Вынікі, якія апускаюцца ніжэй мяжы адсячэння: рызыка прымаецца. Вынікі вышэй: прымаюцца меры для зніжэння рызыкі да прымальнага ўзроўню.

Прыняўшы гэтыя парады па барацьбе з рызыкамі, дзяржаўная адміністрацыя можа знізіць верагоднасць няўдачы і павялічыць шанцы на поспех пры прыёме на працу.

Больш бяспечныя стаўкі з новым законам аб таргах

Як мы бачылі ва ўсім тэксце, вельмі важна, каб менеджэры і спецыялісты, якія ўдзельнічаюць у таргох, разумелі важнасць укаранення кіравання рызыкамі ў адпаведнасці з новым Законам аб таргах.

У гэтым кіраўніцтве мы падрабязна раскажам, як вызначыць, ацаніць і знізіць рызыкі ў адпаведнасці з абноўленым заканадаўствам, даючы каштоўную інфармацыю для забеспячэння эфектыўнага кіравання ў адпаведнасці з патрабаваннямі заканадаўства.

Прытрымліваючыся гэтых перадавых практык, вы будзеце гатовыя сутыкнуцца з праблемамі і павялічыць магчымасці ў сферы дзяржаўных закупак.

Калі вы зацікаўлены ў гэтай тэме, але ўсё яшчэ сумняваецеся, парады на гэтым не спыняюцца.